Avatar billede drockles Nybegynder
21. januar 2008 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fryser ved fejlsikret tilstand

Hej eksperter

Min computer starter fint op og når til fejlsikret tilstand. Npr jeg så vælger en af valgmulighederne(ligegyldigt hvilken) så fryser computeren og alt der er at gøre er at restarte.

Nogen, der ved hvad problemet kunne være?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 00:06 #1
Det kan være så meget. Umiddelbart kan du undersøge dine ram. hvis du har mere
end 1 blok, så prøv dem en af gangen på skift. Og hvordan med din cpu ventilator
og støv?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 00:08 #2
Du kan også teste rammene med et lille test program fra Microsoft.
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-Tweak/Microsoft-Windows-Memory-Diagnostic.shtml
Avatar billede nva Praktikant
22. januar 2008 - 08:21 #3
Og hvis ovenstående ikke virker, kan du boote på din xp-cd - vælge R og skrive CHKDSK /P /R - så undersøges/repareres eventuelle fejl på din harddisk.
Avatar billede drockles Nybegynder
22. januar 2008 - 11:00 #4
jeg har forsøgt at reparere vhja xp-cd'en. der frøs den også. Jeg undersøger RAM i aften nr jeg kommer hjem.

svar jasveg?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 11:40 #5
Tak men jeg venter helst og ser, om jeg har været til nogen hjælp.
Vi får at se med dine ram.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2008 - 13:43 #6
Hvordan gik det med dine ram?
Avatar billede drockles Nybegynder
30. november 2008 - 22:36 #7
og lukker. beklager rigtig meget jeg ikke fulgte op på tråden i sin tid. ved sgu ikk hvad der gik galt. undskyld gutter