Avatar billede wilde Nybegynder
14. februar 2008 - 12:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ghost f a Norton ! Hvordan?

Hejsa !

jeg har lige købt Ghost fra Norton der er på vej med posten på en CD.

Når jeg får den er jeg ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre.
Har været inde og læse lidt om det, men jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer.

jeg har også brændt en .iso fil som jeg downloadede. Når jeg booter fra den kører det fint.
Men bare fordi jeg doenloader et program fra nettet og gemmer som en .iso fil, aner den vel ikke hvad jeg har på min computer.
Det er vel samme historie som med den CD der kommer med posten.

Hvad gør jeg med den?
Avatar billede haverslev Novice
14. februar 2008 - 13:24 #1
Denne danske guide er til version 9, selvom der nu er kommet version 12, så er den rimilig gangbar:
http://www.tweakup.dk/article/532/dk/

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/products/ghost/manuals/ghost2003_guide.pdf
Avatar billede den33 Nybegynder
14. februar 2008 - 14:38 #2
Ghost er et backup program. Du kan lave backups, og ligge på en partion af din disk.
Iso filen, er til at boot op på hvis din pc er helt død.
Men ved Ghost kan du lave en iso fil, der hjælper dig til at genskabe dine drev på korrekt vis.
Lidt en dårlig beskrivelse af hvad ghost lave,,
Avatar billede wilde Nybegynder
15. februar 2008 - 01:38 #3
Tak for hjælpen begge to. SMid et svar så i kan dele point.
Avatar billede haverslev Novice
16. februar 2008 - 11:31 #4
:-)
Avatar billede den33 Nybegynder
16. februar 2008 - 13:02 #5
jeg springer over,,,synes ikke lige mit svar kræver point.