Avatar billede radiomus Nybegynder
19. februar 2008 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Leje af farvelaser printer 200-300kr/md

Jeg har et lille firma der producere badges. I denne forbindelse overvejer jeg at leje en farvelaser printer i prislejet 200-300kr/md.

Så vidt jeg lige kan se så kan jeg leje en maskine der koster op mod 10-15000kr i nypris for 200-300kr/md.

Pt har vi printet på trykkeri på 250000kr maskiner, men jeg synes efterhånden at kvaliteten af de mindre laser printere er begyndt at være så god at de er værd at overveje.

Jeg forestiller mig det bliver en A4 printer, men A3 ville være optimalt. Printeren skal kun printe, dvs ekstra funktioner som fax, kopi osv ikke behøves.

Vi kommer til at printe omkring 4-5000 A4 sider med omkring 60-70% farvedækning. Det er derfor et væsenligt element hvor meget toner koster til maskinen og et godt forhold imellem kvalitet og tonerforbrug.

Hvis jeg kan uddybe yderligere så smid en kommentar.

mvh Rasmus
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
24. februar 2008 - 01:46 #1
Kan du ikke det hos Dell
Avatar billede radiomus Nybegynder
24. februar 2008 - 18:32 #2
jeg har både kigget lidt på Dell, Canon og Minolta. Mit spørgsmål går egentlig bare på om der er nogle udbydere der kan anbefales fremfor andre, eller personlige erfaringer med maskiner fra forskellige udbydere.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
04. marts 2008 - 22:51 #3
jeg kigger lige med :)
Avatar billede radiomus Nybegynder
12. august 2008 - 22:58 #4
lukket