Avatar billede nif2008 Nybegynder
23. februar 2008 - 12:51 Der er 7 kommentarer

Fritids freelance programmør til projekt

Vi søger en person som kan programmere i fritiden. Hele konceptet ligger klar, men da vores programmører bestod af kammerater som lige har fået børn, hus ect. Er dette ikke en holdbar løsning.
Håber derfor på at finde en person som har tid og overskud til at deltage i et projekt som gerne skulle blive en indtægtskilde. Du skal kunne kode siden fra bunden, og derefter stå for mulige fremtidige ændringer.

Du kan:
Programmere en SIKKER side med betaling og flere brugere som kan kommunikere med hinanden. (letteste sammenligning datingsider.)

Vi tilbyder:
Et fritidsprojekt som under opbygningen er uden indtægt.
10% af hele den samlet indtægt fremover.

Send info om dig selv og færdigheder via mail: HenrikLarsen@telia.com
Avatar billede wired Nybegynder
23. februar 2008 - 16:43 #1
Og når arbejdet er slut forlyder det at projektet er blevet en fiasko og lukkes. Dvs. en masse arbejde uden betaling - det har vi snart læst om et utal af gange.
Det mest overraskende ved dette er at det fremstår som om at Telia  står bag.

Uanset firmanavn må det være firmaet som tror så meget på projektet at de vil tage chancen og betale for det og ikke omvendt - programmøreren som skal tage chancen.
Avatar billede nif2008 Nybegynder
23. februar 2008 - 17:23 #2
Jeg er privatperson og har Telia som fastnettelefon og internetudbyder.
Der er i forvejen lagt flere hundrede timer i projektet med htlm, desig, oprettet virksomhed, betalt webhotel, domæner mm. Det startede for 1år siden 2personer og en bekendt som der kunne kode .net. Han brændte os af pga. huskøb og børn. Havde en anden bekendt som ville lave det i Jave, men kom efter flere måneder aldrig igang da han samtidig læste retsmedicin og smuttede til Dubai for at arbejde. Nu er tiden gået til fornyelse af div. domæner, og vi snakkede om at lukke projektet men så denne side i forbindelse med noget andet.
Vi søger en fritidsprogrammør som vil være en DEL af et projekt de næste mange år
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. februar 2008 - 17:38 #3
Som wired siger: Det er set, prøvet og hørt før. I får ikke nogen programmør, der kan sit arbejde, med 10% som betaling. 10% af 0 = 0.

Vil i have ordentlig kode, må i nok betale for det. Og så kan i jo beholde hele overskudet selv ;o)
Avatar billede nif2008 Nybegynder
23. februar 2008 - 18:05 #4
Er desværre godt klar over at der kan komme 0kr ud af det for programmøren og minus en del for os 2 andre hvis det ikke lykkes. Det er også derfor det enten er tid til at komme videre eller hive i bremsen. Skulle der være en som er bedre og hurtigere end en fritidsprogrammør kunne der måske også snakkes procenten af virksomheden i stedet for af indtægten. Eller en kontrakt for at sikre personen. Har slet ikke tænkt så langt at den del af arbejdet kan udnøttes. Vi søger en som har tid til at være en del af et projekt.
Avatar billede winners79 Nybegynder
24. februar 2008 - 00:58 #5
Hvor er i baseret i landet?
Avatar billede nif2008 Nybegynder
24. februar 2008 - 09:15 #6
Danmark/Sverige, Nordsjælland og Skåne. Vi mødtes meget da vi lavede div. projektundersøgelser og igangsættelsen. Der efter var det over telefonen, mail og msn.
Avatar billede nico26 Nybegynder
11. marts 2008 - 10:46 #7
Hvis i ikke er villige til at kaste penge efter projektet, er det formentligt fordi jeres ide ikke kan bære. I skal også tænke på, at i næppe får fat i nogen super programmør på de vilkår i stiller op.

/nico http://www.nlundgaard.dk