Avatar billede kent_hansen Nybegynder
24. marts 2008 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Både XP og Vista på samme Labtop

Har lige geninstalleret original XP på min HP, og ønsker nu at installere Vista (også origial) som styresystem nr 2.

Grunden til dette er at jeg har diverse hardware som der ikke findes drivere til.

HP Pavilion dv9045
Født med Windows XP, Media Center Editon
1 GB RAM

Kan det lade sig gøre uden at skulle installere ekstra software og uden det går ud over datakraften?

Kan programmer der er installeret med det ene styresystem også køre på det andet eller skal de installeres begge under både XP og Vista?

Harddisken er delt op i 3 partitioner, C: som er på ca 51 GB, D: som er på ca 68 G og E: som hedder HP_recovery som er på 9 GB.
24. marts 2008 - 23:10 #1
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
20. juli 2008 - 09:55 #2
Lukker dette spørgsmål
20. juli 2008 - 10:33 #3