Avatar billede nak-m Nybegynder
19. april 2008 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af billig s/h-printer

Hej

Jeg skal investere i en ny printer og leder først og fremmest efter det billigst mulige køb. Printeren skal udelukkende anvendes til at udprinte sort/hvid-tekst. Kan I være behjælpelige med at anbefale den rette printer? På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
19. april 2008 - 19:17 #1
Jeg har selv en Samsung ML-1020 til s/h som jeg er godt tilfreds med
Avatar billede rynke10 Novice
20. april 2008 - 03:07 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=387381
Samsung er jeg også glad for, selv om min er farve. Den her til 499,- er ret fornuftig. Skal det være endnu billigere, så får du vel næsten en blækprinter smidt i nakken når der er tilbud, selv om jeg ikke tror du kan finde ren S/H blækprintere.
Det kommer så an på dit behov, jeg vil ikke have en blækprinter, da den tørrer ud for mig, men jeg bruger den også for sjældent.