Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 14:37 Der er 1 løsning

Case til 2.5" Disk (7x10x1.3cm ekstra høj)

Hejsa,

Jeg har fået købt en disk, og det vist sig at være den forkerte!
Den vil ikke passe i min standard harddisk case - den er for høj!
Jeg har aldrig før stødt på sådanne disk, men kan i hjælpe mig med at finde en case som vil fungere med denne disk?..
"ville være død øv at brænde inde med 1400,- jeg ik kan bruge til noget"

Her kan i læse flere specs på disken:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=154482

Håber i kan hjælpe - disken kan ikke returneres eller byttes! :-(

Mvh
Robert
Avatar billede robertk Nybegynder
05. maj 2008 - 15:46 #1
lukker fik mod betaling returneret lortet !