Avatar billede tigertool Nybegynder
05. maj 2008 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføj dele af header data til email

Hej,

Jeg ved ikke om dette er en korrekte kategori.

Jeg har brug for et script til indgående emails der kan tage noget specifikt header data (f.eks. X-Mailer) og tilføje det i bunden af emailen.

Kan dette lade sig gøre? i givet fald, hvordan?

Jeg har selv set lidt på MailItem, men jeg kunne ikke finde header-data på denne.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. maj 2008 - 13:14 #1
Hvad er det præcist for "felter" du efterlyser fra header-data?
Hvorfor placeres ibnden af en indgående mail?
Er det OutLook?
Avatar billede tigertool Nybegynder
05. maj 2008 - 13:16 #2
Ja, det er outlook 2003.

Jeg har brug for tagget 'X-Trac-Ticket-ID'. Dette tag skal placeres i bunden af body'en på emailen sådan at jeg kan se det uden at skulle se header-data igennem.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. maj 2008 - 23:37 #3
Kender ikke det nævnte begreb - har det noget med "EntryId" at gøre?
Avatar billede tigertool Nybegynder
07. maj 2008 - 18:23 #4
Nej - det har ikke noget med EntryId at gøre. Det er et tag fra header-dataen i en email. Ligesom man har taggene 'Delivered-To' og 'Message-ID'
Avatar billede supertekst Ekspert
08. maj 2008 - 00:13 #5
Har du set i Object-browseren / OutLook-project / Søg på "Tag" - findes i forbindelse med Search - Med F1 på "Tag" - findes et kode-eksempel - måske kan det inspirere?
Avatar billede tigertool Nybegynder
13. maj 2008 - 14:48 #6
Desværre nej. Det ser ikke ud til at jeg kan få de header-data jeg ønsker.
Avatar billede tigertool Nybegynder
02. juni 2008 - 12:40 #7
Lukker. Fandt aldrig en løsning.