Avatar billede alien_boy Nybegynder
01. juni 2008 - 21:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at koblet pc på netværk

Jeg har næsten lige fået en ny router. Navnet på den er D-Link 655. Problemet opstod så da jeg ville koble en af computerne på her i huset som kører trådløs. Den kunne sagtens se at routeren var der, men da jeg oprettede forbindelse til den poppede den op med følgende besked nede i hjørnet "Der blev ikke fundet et certifikat, så du kan ikke logge på netværket dlink". Der er ikke noget form for sikkerhed på så forstår ikke hvad der kan være galt? Så håber en kan svare på hvad den besked betyder.
Avatar billede nva Praktikant
02. juni 2008 - 10:07 #1
Måske er der noget her du kan bruge http://www.windowsbbs.com/showthread.php?t=66460
men ellers fandt jeg denne løsning et sted:
"Go to advanced-Wifi protected setup and disable it."
Avatar billede alien_boy Nybegynder
02. juni 2008 - 21:28 #2
Fik løst problemet så tak for linket. Smid lige et svar så du kan få point :)
Avatar billede nva Praktikant
04. juni 2008 - 11:47 #3
Svar :)