Avatar billede wormu Nybegynder
04. juni 2008 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Læse i SQL Database

Hej

Jeg håber at der er nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får "hul" igennem fra min .Net applikation til min SQL database.

Jeg har brug for at kunne lave en form og vise dataene fra databasen, men ved ikke hvordan jeg kommer jeg får fat i databasen.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juni 2008 - 15:29 #1
Proev og laes dokumentation paa klasserne SqlConnection, SqlCommand, SqlDataReader,
SqlDataAdapter og DataSet.

(jeg kunne godt smide noget kode, men det kan laves paa 117 forskellige maader - du vil
stadig vaere noedt til at laese)
Avatar billede wormu Nybegynder
10. juni 2008 - 11:00 #2
OK - tak
Avatar billede wormu Nybegynder
12. juni 2008 - 15:25 #3
Så har jeg fået hul igennem - så du er velkommen til at smide et svar hvis du har lyst
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juni 2008 - 15:37 #4
kommer her