Avatar billede matz Nybegynder
15. juni 2008 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Youtube.com fejler

Når jeg vil se en video på youtube.com får jeg denne fejl:

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Jeg har ikke javascript slået fra og jeg har downloadet den nyeste flash player, men kan stadig ikke se nogle video'er?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2008 - 20:49 #1
IE version?
Anden browser?
Avatar billede matz Nybegynder
15. juni 2008 - 20:57 #2
Bruger IE 6
Avatar billede matz Nybegynder
15. juni 2008 - 20:58 #3
Men det sjove er, at hvis jeg går ind på en anden side der har lagt en youtube video ind på deres hjemmeside. Kan jeg godt se videoen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2008 - 22:35 #4
Oprader til IE7
Avatar billede matz Nybegynder
17. juni 2008 - 07:17 #5
Det virkede med firefox der selv installerede det nødvendige for at ku se video'er.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2008 - 09:12 #6
Så brug den - IE6 er fuld af huller....
Avatar billede olebole Juniormester
17. juni 2008 - 22:18 #7
<ole>

"IE 6 er ligeså fuld af huller", skulle der vist stå. I følge Symantec's statistikker har FF i lange perioder ligget pænt foran IE med hensyn til sikkerhedshuller (på den ufede måde) - men det er bare ikke så populært at tale om  ;o)

/mvh
</bole>