Avatar billede redhack Nybegynder
21. juni 2008 - 23:24 Der er 8 kommentarer

Har brug for et logo

Jeg står for designet af en hjemmeside som henvender sig til Playstation 3 ejere, og siden er efterhånden så stor at jeg ikke længere kan lave et logo som er seriøst nok. Jeg har brugt lang tid på at se hvad diverse firmaer kan tilbyde, men det er ligsom om at det aldrig kommer til at passe om vores stil. ..og så har vi næsten ingen penge til at bruge på det aligevel.

Så nu vil jeg gøre forsøget og høre om der er nogen herinde som mon kan klare opgaven?

Siden hedder PS3Fan.dk og vores slogan skal være "Danmarks Største Playstation Site". Inspirationen skal komme fra Playstation 3 konsollen ( http://www.recordere.dk/indhold/articlefiles/1630-playstation3.jpg )og Playstation 3 konsollens interface ( http://images.google.dk/images?hl=da&q=xmb&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi )

Jeg forestiller mig at man kunne lade teksten "PS3Fan.dk" være en del af logoet og så have de bølgende røgligende linjer i baggrunden som man også ser i Playstation 3 interfacet.

..Andre forslag er dog også velkommende. :)
Avatar billede area404 Nybegynder
21. juni 2008 - 23:55 #1
2 minute logo: http://www.ifonly.dk/Files/ps3.png
use it or lose it :-)
Avatar billede redhack Nybegynder
22. juni 2008 - 12:33 #2
Vi kan ikke bare bruge deres konsol som en del af logoet. Det er fy fy. :)

Skrifttypen passer heller ikke super godt?

Men det men linjerne og teksten oven i er super. Sloganet mangler dog.
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 13:24 #3
Jeg vil da gerne lige prøve.... :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 14:50 #4
Nu har jeg prøvet at lave et udkast ( og det står der også på billedet, så du ikke er i tvivl :-) )

http://gemdet.nu/2/96144psfandk.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 14:52 #5
Hovsa - jeg glemte helt 3-tallet :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 15:14 #6
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 15:16 #7
Du skal nok have den med grå baggrund....jeg har bare leget med farveladen.. :-)
Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 03:02 #8