Avatar billede freia Nybegynder
20. juli 2008 - 00:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-boks dokumenter kan ikke printes

har tilmeldt lønsedler m.v. fra min arbejdsgiver til E boks, har alligevel brug for at kunne udskrive dem, MEN det vil min printer, HP 2575, absolut ikke, den lader som om den går igang, men sender et blankt stykke papir ud.jeg har så prøvet at sende pdf filerne til min emailkonto for at prøve at udskrive dem der, men det lykkes heller ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2008 - 00:51 #1
Nu ved jeg ikke hvilket program du åbner pdf-filer med, men du behøver vel ikke sende dem til din e-mail? Kan du ikke bare: Filer -> Gem som
Og så åbne dem fra harddisken og printe.

Ved ikke om det vil funke, men det bør ikke være nødvendig at sende dem til din e-mail.
Avatar billede freia Nybegynder
20. juli 2008 - 15:01 #2
du har fuldstændig ret, jeg kunne bare ikke finde dem i første omgang, indtil jeg kom i tanker om stifinder, og der var dokumenterne. tak for svar
Avatar billede freia Nybegynder
20. juli 2008 - 15:05 #3
hej vejmand, prøver lige at give dig point, men hvordan?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2008 - 16:02 #4
Velbekomme, du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar"
Markér mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter".