Avatar billede evil_chief Nybegynder
24. juni 2001 - 01:57 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

søger design ide

Jeg har et domain, www.redfaction.dk, der skal laves et spilsite om spillet RedFaction ( www.redfaction.com ) og jeg savner en ide til hvordan det skal gøres, nogen med en god ide?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. juni 2001 - 02:32 #1
Når du laver en side der omhandler RedFaction, var det så ikke en ide at lave et design der lægger sig hen mod www.redfaction.com ´s side, ikke en efterligning, men noget der kan give en ide om at det stort set er det samme indhold ( går jeg da ud fra) det drejer sig om, altså noget med at holde udseendet i samme stil og farver, og så måske et lidt andet layout, så det ikke bare ligner en kopi??
Avatar billede evil_chief Nybegynder
24. juni 2001 - 02:40 #2
ehm..du har vist ikke forstået mig rigtigt, men altså jeg vil ikke lave en kopi af redfaction.com, <- er sited for spillet, lavet af dem som har lavet spillet. jeg vil gerne have ide om hvordan du kan lave et site design om det spil her, uden at det bliver copy\'n\'paste fra redfaction.com helst i lidt andre farver etc..
Avatar billede evil_chief Nybegynder
24. juni 2001 - 02:43 #3
altså hvis du kender cs, og så se alle de 1024 cs site ude der, så er der i alle sammen en ct i dust som et logo med en masse linjer på og site navn.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
24. juni 2001 - 03:00 #4
..og sådan vil jeg ikke have det..derfor jeg spørger om nogen kunne komme op med en god ide..
Avatar billede exwhap Nybegynder
24. juni 2001 - 19:57 #5
wazzah evil_chief :D

Men ALTSÅ

Nu læste jeg lige hurtigt historien der handlede om noget med minearbejdere der havde det af shit! Og derefter tog jeg endnu et kig på redfaction.com\'s forside.

På deres forside ser du en hånd/arm der holder en hakke agtig ting, altså en minearbejder (formoder jeg) Jeg tænkte du måske kunne have noget med en minearbejder der svinger hakken, måske med noget solarized effekt over ham.. (hvis du forstår hva jeg mener er du klog :D)

Dernæst tænkte jeg på et design der meget lidt kunne ligner planetarion.com\'s .. altså en slags firkant med runde hjørner inde i midten og så en menu til højre / venstre nederst i firkanten.

Med en iframe inde i midten :-) eller noget i den stil.. det var bare to forslag :D
Avatar billede hope Nybegynder
24. juni 2001 - 20:04 #6
savner inspiration (altså sådan generelt): så gluk www.coolhomepages.com

og tjaa, når det nu er om DET spil, så synes jeg også godt du kunne hælde lidt til dotcom versionen, ikke en kopi, men en lookalike!
Avatar billede evil_chief Nybegynder
24. juni 2001 - 22:06 #7
okay, mange tak, lade det lige stå åbnen et par dage til og så får i points :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
27. juni 2001 - 17:21 #8
okay, så er det lukket, mange tak for jeres svar :)
Avatar billede undertaka Nybegynder
12. november 2001 - 18:08 #9
´Waaazaaa evil_chief...