Avatar billede nillebis Nybegynder
13. august 2008 - 12:46 Der er 1 kommentar

Hvad vil dette koste - og er det standard software?

Jeg vil gerne have lavet et site som ligner på http://www.look4fashion.dk

Der skal ikke være helt den samme funktionalitet. Og den skal henvende sig et et andet segment.

Nogle som ved hvad dette vil koste eller om der er anvendt en form for standard software, som der så er designet og bygget på?

Takker
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
14. august 2008 - 14:07 #1
Det ser ud til at det godt kan blive en noget tungere omgang. Uden at have kigget nærmere på de forskellige funktionaliteter vil jeg umiddelbart gætte på at det bevæger sig i niveauet omkring de 100k (det bemærkes at det udelukkende er et gæt).

Jeg tvivler på at du kan finde noget out of the box som kan det som du ser  på look4fashion. Så du skal nok ud og lede efter nogen som kan lave en custom løsning.

Det første jeg vil anbefale dig at gøre er at lave en kravsspecifikation, når du har en sådan så kan du sende den rundt til de forskellige webbureauer for at indhente tilbud.
Jeg tror ikke du kan få noget bureau til at sætte sig ned og lave en grundig analyse af look4fashion gratis. Så du bliver nok nød til selv at lave fodarbejdet.

Når du får en kravsspecifikation klar skal du være velkommen til at sende den til mig på psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.

Du kan se nogle af vores referencer på http://www.taketwo.dk/referencer
Lige på en sidenote så vil jeg da også lige sige at vi har lavet en af de butikker der er repræsenteret på look4fashion :) http://www.caroline-mathilde.dk

Mvh Peder