Avatar billede victorwj Nybegynder
04. september 2008 - 20:23 Der er 4 kommentarer

Tablet PC

Hej

Jeg ser på en HP Pavilion Tx2010.

http://www.happii.dk/product.aspx?uid=255129&prodid=149871&tduid=327b27f4c939dfbb55639887d84988bc

På linket kan I se, at systemtypen er en tablet pc. Hvad vil det helt konkret sige? Er det ikke det samme som en ganske almindelig bærbar computer?
Jeg ved godt, at den har touch-screen. Men kan den ikke også fungere som en ganske almindelig windows-computer?

Håber I kan hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2008 - 20:29 #1
Tablet pc har touch screen og xp tablet edition.
Hvad det vil sige kan du se på dette billede at en Fujitsu Siemens Tablet pc:
http://212.66.5.7/mediaserver/media/22287/U6154-LifebookP1610-T4215_lo.jpg

Skærmen kan drejes helt rundt så det ligger fladt ovenpå tastaturet.
Avatar billede victorwj Nybegynder
04. september 2008 - 20:34 #2
tak for svaret.
Jeg kan godt se, hvordan den ser ud og at man kan dreje skærmen osv. Men hvad vil det helt konkret sige at at det er en tablet pc og som du siger har xp tablet edition? Hvaf har det af betydning for det daglige brug? Nogle begrænsninger?
Avatar billede victorwj Nybegynder
04. september 2008 - 20:39 #3
Der står på linket at operativsystemet er Microsoft Windows Vista Home Premium - altså ikke umiddelbart noget specielt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2008 - 21:20 #4
Så kører HP med deres egen software :)

Nej du vil sikert ikke opleve nogen problemer!