Avatar billede marz* Nybegynder
06. oktober 2008 - 14:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

1-2 programmøre søges.

Da jeg ikke er programmør er det måske lidt svært for mig at specificere
helt nøjagtigt hvad vi mangler men jeg vil forsøge.

Vi søger 1 eller 2 programmører til nyt web2.0 ide baseret projekt, med videre mulighed for med forfatterskab, fast tilknytning eller fastansættelse efterfølgende. projektet er som udgangs punkt tænkt nationalt men hvis vi får lavet det helt rigtige er der klare muligheder internationalt.

Ide og investor er på plads og vi mangle nu kun 1 eller 2 dygtige programmører til at hjælpe os/lave backend delen.

Backend delen består af en kompleks database og programmering af en modul opbygget hjemmeside ala det nye myspace med mulighed for at tilføje små simple ekstra programmer/plugins som man f.eks. kan finde på facebook. Nu tager jeg bare de store navne op fordi jeg går ud fra i er bekendte med dem, men vores ide noget andet men i samme ånd, nemlig mellemmenneskelige relationer, deraf den komplekse database søgnings struktur.

Om du er selvlært eller uddannet, ung eller gammel er os ligemeget bare du er dygtig til det sprog du befinder dig bedst i, om det er php/mysql, fusion eller noget helt tredie er lige meget bare det kommer til at virke smidigt og lækkert og selvfølgelig i overenstemmelse med vores design ide og udgangspunkt. Vi har fuldstændige frie hænder til at gør det som vi i fællesskab finder bedst.

Håber ikke det er for vagt formuleret, men er bange for at sige for meget da ideen er så oplagt.

Er du interesseret eller har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på mail: marz.dk(at)gmail.com eller ringe på tlf: 2190 7073.

hvis du har ideer eller tanker omkring programmerings sprog eller noget, er du velkommen til at lægge tanken i tråden

Med forhåbningsfuld hilsen
marz
Avatar billede marz* Nybegynder
06. oktober 2008 - 14:41 #1
skulle måske for en god ordens skyld tilføje lønning i projekt perioden også er en mulighed.
Avatar billede marz* Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:43 #2
har flyttet spørgsmålet ind i opgaver, programmør, andre
Avatar billede marz* Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:47 #3
hvordan sletter jeg dette indlæg?
Avatar billede marz* Nybegynder
07. oktober 2008 - 11:52 #4
lukker nu
Avatar billede marz* Nybegynder
07. oktober 2008 - 11:53 #5
LUKKET