Avatar billede _et Praktikant
13. oktober 2008 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson og C#

Er det lykkedes nogen at finde nogen form for dll/api til interfacing af sony ericssons telefoner med henblik på at skrive egne applicationer der kan sende/modtage sms mm.

Alt erfaringer høres gerne.

Mvh.
Avatar billede bulgroz Nybegynder
13. oktober 2008 - 10:58 #1
Sony Ericsson er jo mange ting. Snakker vi Windows Mobile / Compact Framework?
Avatar billede _et Praktikant
13. oktober 2008 - 12:35 #2
Vi snakker W880I.

Jeg har fundet en løsning.
Installer drivere til telefon.
Lokaliser comporten med Sony E......WMC Device Management(COM??)
Connect via seriel terminal/eget SW og vupti hul til telefonen.
Der skal bruges noget kaldet AT kommandoer og jeg har fundet en PDF med alle disse komandoer her : https://developer.sonyericsson.com/message/120569#120569

Hvis du kender yderlige metoder BT mm. så lad mig endelig høre
Avatar billede _et Praktikant
13. oktober 2008 - 15:28 #3
lukket