Avatar billede nikolan Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan man have flere forskellige slags sidehoveder i et dokument?

Kan man have flere forskellige slags sidehoveder i et dokument? Jeg kan kun få word til at anvende på resten af dokumentet?
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. oktober 2008 - 17:19 #1
ja det kan du således:

- Start fra første side.
- Når du vil skifte til et andet sidehoved så indsætter du et sektionsskifte (fortsat tror jeg nok, eksperimenter) i bunden af den sidste side før skiftet
- herefter slår du knappen "samme som forengående" fra på sidehoveds linialen (på den side hvor det nye sidehoved skal sidde og efter sektionsskiftet) og ændre sidehoved
Avatar billede be_nice Juniormester
19. oktober 2008 - 17:20 #2
Ja, ved at benytte sektionsskift på de forskellige sider kan du gøre dette.
/Be_Nice
Avatar billede nikolan Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:23 #3
Ved at oprette sektionsskift :-)
Avatar billede be_nice Juniormester
19. oktober 2008 - 17:23 #4
2 sjæle én tanke :o)
Det er i øvrigt samme funktion man benytter, når/hvis man ønsker at have en indholdsfortegnelse i en rapport/opgave, hvor man ønsker at de føste sider skal tælle med i den samlede rapport/opgave, men hvor man ikke ønsker at have sideantal med på sidefoden af disse første sider.
Sig til hvis du ikke kan få det til at fungere efter hensigten.
/Be_Nice
Avatar billede nikolan Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:24 #5
Der var i hurtige...
Avatar billede nikolan Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:25 #6
Mange tak - skal aflevere speciale i morgen. Så jeg skrev inden jeg begyndte at finde ud af det selv, i tilfælde af det ikke lykkes. Har lidt travlt :)
Avatar billede be_nice Juniormester
19. oktober 2008 - 17:26 #7
Tja, næsten lige hurtige - tak for point.
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
19. oktober 2008 - 17:27 #8
Det er helt ok.
Sig til hvis du skal have mere hjælp - sidder ved PC'en nogle timer endnu (så du kan bare...)
/Be_Nice