Avatar billede wolffjan Praktikant
21. oktober 2008 - 18:47 Der er 2 kommentarer

printerhoved ikke installeret

fra min canon i320 modtager jeg pludselig flg.: "Der er ikke installeret et printerhoved - installer printerhovedet i printeren og tryk OK" og "Det korrekte printerhoved er ikke installeret" fra overvågningsværktøjet..

Jeg har IKKE foretaget mig noget ang. printeren forinden - det er kommet pludseligt. Det hjælper ikke at tage hovedet ud og sætte det ind igen - ej heller at fjerne printeren og geninstallere den...
Avatar billede hat1 Nybegynder
21. oktober 2008 - 22:23 #1
For mig lyder det som om du skal have fat i et nyt printerhoved, desværre.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. oktober 2008 - 22:54 #2
Jeg er enig. Enten er printerhovedet defekt, eller også er kontaktfladerne det. Men da du ikek har rørt ved kontaktfladerne, er det sandsynligvis printhovedet...