Avatar billede jankovich Nybegynder
19. november 2008 - 16:50 Der er 1 løsning

Opgrader libiconv.2.dylib fra version 5.0.0 til version 7.0.0

Jeg skal have opgraderet flg. fil: libiconv.2.dylib fra version 5.0.0 til version 7.0.0

Jeg kører mac OS 10.4.11 og har forstået at libiconv.2.dylib version 7.0.0 følger med mac OS 10.5.xx, men det kan da ikke være rigtigt man skal købe leopard for at få opgraderet filen?

I en anden tråd jeg oprettede fik jeg fortalt at jeg kunne opgradere igennem FINK, som jeg så har downloadet, men ikke helt kan finde ud af.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Avatar billede jankovich Nybegynder
20. november 2008 - 13:57 #1
Havde en tråd åben