Avatar billede scopionius Nybegynder
02. december 2008 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

tabt vista ?

Jeg har lige købt en ny bærbar med vista buisness installeret. Jeg tog backup af hele systemet (vista) for senere at kunne gendanne hvis uheldet var ude........ og det er sket. System backuppen blev lagt på den harddisk som jeg ved en fejl er kommet til at formatere. Og vista er blevet afløst xp.
Mit spørgsmål går på om jeg kan installere vista ved blot at få fat i en cd-rom med denne på eller skal det være den originale cd?
(Jeg har jo min licens nøgle)
Avatar billede zabber Nybegynder
02. december 2008 - 22:17 #1
Du skal bare bruge en cd med vista buisness så kan du godt når du har licens nøglen
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 22:30 #2
Det kan du sagten så længe det er samme version..Altså hvis du havde en Home premium skal det være en af samme,men ellers skriver du bare din egen licens,dog vil du nok skulle ind på din bærbar producents hjemmeside og hente deres drivere..

Du vil nok også kunne kontakte dem og få tilsendt en recovery dvd.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. december 2008 - 15:19 #3
Fik du det installeret?.

Ps..bare afvis mit svar da zabbers er det samme og kom først..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 16:36 #4
Avatar billede scopionius Nybegynder
04. januar 2009 - 19:03 #5
Undskyld den forsinkede respons. Jeg har nu fundet ud af, at den cd-revovery som fulgte med pc`en, indeholdt vista og jeg har derfor kunne få systemet genetableret for nydelig.
Jeg ønsker jer et godt nytår.