Avatar billede airplay Praktikant
23. januar 2009 - 14:11 Der er 2 kommentarer

Teknisk partner til Music Search Engine

Til etablering/udvikling af revolutionerende musiksite (Music Search Engine) søges en teknisk partner (programmør).
Koncept og forretningsmodel er nyskabende i f.h.t. eksisterende musiksites. Baseret på stor indsigt i musikindustriens kommercielle muligheder, og 10 års med erfaring med alle aspekter indenfor kommerciel udnyttelse af internet.
Hertil mange gode kontakter både i musikbranchen og internet/mediebranchen.

Profil der søges:
Programmør med praktisk erfaring i udvikling af database/mashup-teknologi.
Naturligvis musikinteresseret
Gerne iværksætten der motiveres af ejerskab

Uddybende informatiom gives ved seriøse henvendelser på uh@airplaymusic.dk (oplys kompetencer/erfaring)
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
29. januar 2009 - 10:51 #1
Hej

"Gerne iværksætten der motiveres af ejerskab"
Betyder ovenstående at der udelukkende er tale om betaling via ejerskab?

Projektet kunne sagtens være interessant for os, men vi har desværre ikke råd til at hive en programmør på ubetalt arbejde i x måneder.

Mvh Peder
Avatar billede airplay Praktikant
29. januar 2009 - 11:26 #2
Hej Peder
Tak for respons.
Mit indlæg er helt bevidst lagt under Iværksætter vs. Programmeringsopgaver.
Dels søger jeg en partner, og dels kan jeg p.t. ikke selv finansiere den initiale udvikling d.v.s. demo/proof of concept/small scale.
Dette er dog ikke nogen gigantisk opgave, så den initiale udviklings-investering er begrænset.
Jeg kan garantere at det er et særdeles seriøst og meget perspektivt projekt,
og at jeg besidder de nødvendige kompetencer og praktisk erfaring til at realisere projektet.

Er du fortsat interesseret venligst mail på uh@airplaymusic.dk.