Avatar billede sup3rior Nybegynder
28. januar 2009 - 11:25 Der er 2 kommentarer

Reverse caching i ISA 2006

Jeg forsøger at konfigurere reverse caching af nogle sites der ligger internt.
Boksen er en ISA 2006 standard.

Jeg laver en cache regel som indeholder FQDN navn på sitet der skal caches, samt definerer at det er HTTP caching og hvilke TTL værdier der skal anvendes.
Ligeledes flagger jeg at den skal cache dynamic content...

Men skidtet virker bare ikke - nogen gode idéer til hvad balladen kan være?

Og for at komme det første spørgsmål i forkøbet, ja så er caching enablet og der er defineret hvor den skal gemme cachen ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2009 - 13:14 #1
Bare en tanke, men vil det ikke virke hvis du sletter den specifikke cache rule og nøjes med at have caching enabled?
Jeg mene ISA cacher både indgående og udgående forespørgsler med default caching enabled, men er ikke 100%...
Avatar billede sup3rior Nybegynder
28. januar 2009 - 14:57 #2
Det er prøvet, men så virker web publishing ikke korrekt... Uanset hvilket site man tilgår havner man på et bestemt site...