Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2009 - 20:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Facebook...

Hvorfor er eksperten.dk ikke på facebook :)
Jeg kunne godt oprette en gruppe, men mener det er op til IDG at vurdere om sådan noget skal til :)
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
09. februar 2009 - 20:37 #1
Hejsa,

Det var et godt spørgsmål og et super initiativ !

Jeg er ansat hos IDG og laver blandt andet ting på Facebook. Jeg vil rigtig gerne oprette en officiel gruppe på FB.

Hvad havde du i tankerne at sådan en gruppe skulle bruges til ?

Henrik
Avatar billede 4zaken Novice
09. februar 2009 - 20:47 #2
præcis henrik, hvad skal vi bruge den til.

Spild af tid :P
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
09. februar 2009 - 21:06 #3
Nu var det jo ikke det jeg sagde...... ;-)

Men da vi relancerede Eksperten.dk, har jeg da overvejet hvordan vi eventuelt kunne bruge Facebook.

Som du jo nok kan regene ud kom jeg ikke rigtig frem til noget.

Dermed ikke sagt at Eksperten ikke skal På Facebook. Jeg ved at der overvejes en eller anden form for Facebook integration, men kender ikke til overvejelserne.

Jeg opretter et fansite og poster et link herinde, men jeg venter lige til John_stigers er kommet på banen. Der kunne jo være guldkorn undervejs.

Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2009 - 21:35 #4
Hovedårsagen er at det kunne tænkes at man kendte de personer man støder på herinde - har prøvet det et par gange nu :)

Man kunne udveksle div. løsningsforslag, som kunne postes herinde...

Muligheder er der nok af!
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
10. februar 2009 - 14:40 #5
Så har jeg det op på Facebook...

feel free to join !

http://www.facebook.com/pages/wwwekspertendk/49081224354

Henrik
Avatar billede arne_v Ekspert
11. februar 2009 - 22:48 #6
Personligt ville jeg finde linkedin mere relevant end facebook !
Avatar billede 4zaken Novice
12. februar 2009 - 16:50 #7
arne_v: længe leve mainstream =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2009 - 19:31 #8
Mon ikke de fleste bruger LinkedIn lidt mere professionelt?
Eksperten er fornøjelse og kan ikke se sammenhængen...
Det kan jeg derimod med facebook :)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2009 - 20:01 #9
Hvis man leder efter et forum for at samle deltagere til naeste Hardwarekast og diskutere forloebet af tidligere ditto, saa er Facebook nok det rette valg.

Men hvis man gerne vil samle E brugere til professionel networking, saa mener jeg da at LinkedIn er det rigtige sted.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2009 - 20:35 #10
Ja det kommer jo an på hvordan man ser på eksperten...
Nogen bruger den meget professionelt, og andre mere som fornøjelse - og det er den sidste jeg mener den kommer ind under.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2009 - 20:37 #11
Men det er også MIN mening...
Avatar billede arne_v Ekspert
13. februar 2009 - 01:35 #12
Jeg synes ikke at der er den store forskel når jeg besvarer et Java spørgsmål - om det er på LinkedIn eller Eksperten.

Ja - jeg skriver på engelsk det ene sted og på dansk det andet, men ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2009 - 20:35 #13
Tror det er lukketid :)