Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2009 - 18:21 Der er 5 kommentarer

Online betalingssystemer?

Hej

Jeg skal til at vælge en leverandør af onlinebetalingsysstemer.

Jeg er freelance webdesigner og skal af og til lave løsninger med webshops og dertil online betaling.

Jeg har kigget på:
http://www.fribetaling.dk/
www.epay.dk
og www.wannafind.dk

Nogen der vil dele deres erfaringer?
Jeg er interesseret i at høre om:
- support
- kvalitet, hvem kører bedst?

På forhånd tak
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. februar 2009 - 19:05 #1
Jeg har hørt om mange tilfredse brugere af fribetaling, men det kommer nok an på hvor stort et supportbehov man har.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2009 - 21:00 #2
Det er jo ret så billigt må man sige.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. februar 2009 - 21:14 #3
Det må man sige, men det er vist også i store træk et sted man ikke skal forvente support - i hvert fald ikke uden at betale eller de store pakker.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
18. februar 2009 - 21:29 #4
Men der er vel ikke så meget i at smide online betaling på en side..

der er jo dokumentation osv. fra deres side.

Så hvis de bare kører hele tiden er det jo udemærket..

Men jeg hælder lidt til epay - det virker lidt mere proffesionelt?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. februar 2009 - 21:58 #5
Korrekt, men det kan også være svært for nogen med dokumentation.

Jeg har kigget lidt på nettet og det ser ud til at epay får en del ros for, at deres system udvikles mest/ofte med nye funktioner m.v. - De er ligeledes meget lydhør overfor forslag/nye funktioner.

Dette er noget jeg har læst på forskellige tråde rundt omkring og kender dem som sagt ikke selv.

Der er også dibs som bruges af nogle af de størte site med betalinger i DK