Avatar billede torbenlund Nybegynder
01. marts 2009 - 20:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om vores nye MonaVie Portal?

Mig og en kammerat har de seneste 14 dage arbejdet på højtryk for at få vores nye MonaVie Portal op at køre.

Vi kunne rigtigt godt tænke os at høre jeres mening om siden.

Det er jo lidt svært for jer at få det hele med, da forum + en masse værktøjer ligger gemt bag ved en login, som (desværre) kun er tilgængeligt for forhandlere.

Men hvis I vil komme med jeres mening om designet og evt. brugervenligheden på siden, så vil det være en kæmpe hjælp for os.

Glæder os til at høre fra jer...

Torben
Avatar billede torbenlund Nybegynder
01. marts 2009 - 20:33 #1
Hej igen,

Det ville nok være lidt lettere, hvis der var et link.

Det kommer her: www.torco.dk

Torben
Avatar billede nina84 Nybegynder
02. marts 2009 - 18:38 #2
Jeg kan desværre ikke få kontakt med siden :- /
Avatar billede torbenlund Nybegynder
02. marts 2009 - 19:16 #3
Hej Nina84,

Det lyder da meget mærkeligt, at du ikke kan få kontakt med siden. Her er der ingen problemer.

Ser du siden i Internet Explorer eller FireFox eller noget helt tredje?

Torben
Avatar billede egzonrh Nybegynder
10. marts 2009 - 20:44 #4
Jeg kan godt se siden.

Min mening:
Hjemmeside er godt nok, kan man sige.

Men du burde have lidt varmer farver.
Jeg har prøvet at finde nogle website templates på templatemonster.com, som passer med det jeg siger:
http://www.templatemonster.com/flash-templates/21174.html
http://www.kolamayeryouths.sg/wineclub/images/sexy-wine-glass.jpg
http://templates.entheosweb.com/template_number/15200/15282-bcre.jpg
http://templates.entheosweb.com/template_number/15700/15785-osc-b.jpg
http://www.templatemonster.com/oscommerce-templates/21057.html
http://www.templatemonster.com/website-templates/20778.html
http://www.templatemonster.com/flash-templates/10368.html

Det var ikke lige de bedste design jeg fandt, men prøv at finde en selv med varme farver. Det har en bedre effect med vin.
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. marts 2009 - 18:41 #5
Hej egzonrh,

Mange tak for dit indlæg.

Den farve som vi bruger er MonaVies lilla farve.

Det er ikke vin, som vi har med at gøre. Det er en juice, der kommer til Danmark indenfor 4-5 mdr.

Men tak for hjælpen alligevel :-)

Torben
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. marts 2009 - 20:04 #6
Hey torbenlund

Nåår:)

Troede at det var vin:)

Jeg læste ikke lige alt på hjemmesiden. Jeg læste lidt og kiggede mest efter designet.

Så synes jeg at designet er meget simpelt og godt.
Men du kan ændre en lille ting:
Du ved godt til venstre. Der kan man ændre sproget.
Dansk eller engelsk.

Det ville være bedre hvis du satte det engelske flag og det danske flag istedet for tekst.

Fx. som den her:
http://templates.entheosweb.com/template_number/15200/15282-bcre.jpg
Flagene er øverst til venstre.
En englænder forstår måske ikke hvad "sprog" betyder:)

Så kan man bare trykke på flagene, hvis man skal skifte sprog.
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. marts 2009 - 20:12 #7
Hej igen egzonrh,

Det er helt ok :) Mange tror, at det er vin...

Tak for det gode råd. Det vil vi tage op til efterretning.

Jeg kan godt se, at de templates, som du finder, er meget pæne og nydelige. Så det vil vi måske overveje næste gang :)

Torben
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. marts 2009 - 20:23 #8
Hey Torbenlund,

Det var så lidt:).

Så vil jeg bare sige to sidste ting om det:

1. Design templates er faktisk meget vigtige. Det skal ikke være for advanceret, men simpel og god design.
Du kan finde ideer fra templatemonster.com.

2. Det med vin; Du kan måske skrive et sted at det er juice.
Måske kan du finde andre måder at vise at det er juice, men det er vigtigt at du viser det.

Så vil jeg sige held og lykke med hjemmesiden:).

egzonrh.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. marts 2009 - 22:10 #9
Hey igen,

Undskyld, men jeg glemte at nævne:

Webdesign er meget vigtige. FORDI, når nogen besøger hjemmeside med en flot design, så tænker man "så må produktet også være godt, hvis hjemmesiden er så flot."

Det er rigtigt. Sådan tænker offentligheden.
Så køber de og prøver produktet.

Hvis det var det modsatte:
Web designet er slet ikke god. Så gider folk ikke engang købe produktet for smagsprøve.

Held og lykke:)

egzonrh.