Avatar billede nmb Nybegynder
03. marts 2009 - 23:04 Der er 1 kommentar

Hvordan opretter man søgeord?

Hvordan opretter jeg søgeord på min hjemmeside (gratis), så den kan findes på fx. google. Skal man også "anmnelde" sin sine til google?
Avatar billede Slater Ekspert
03. marts 2009 - 23:08 #1
Søgeordene skal du bare skrive på din side, så finder bots dem selv. Bemærk at det tæller højere hvis de findes i din <title> - og nogle søgerobotter tæller også højere hvis de er i din <meta name="description"> eller i en <h1>.
Normalt siger man dine primære søgeord helst skal udgøre 2-5% af ordene på forsiden - så bliver der lagt størst vægt på dem.

Mht. til at tilføje sine sider til Google KAN du gøre det, men det er en langt bedre løsning at få nogen til at linke til den - så finder Google den helt af sig selv. F.eks. kunne du jo skrive linket her i emnet - det ville give dig lidt gratis reklame overfor søgerobotterne.