Avatar billede Little Helper Seniormester
11. marts 2009 - 02:03 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Chatrum?

Jeg er ny her og ved derfor ikke om dette har været foreslået før.
Men allerede nu har jeg da savnet et chat rum hvor man kunne snakke "live" med den person som man vil prøve at hjælpe. Håber ikke mit foreslag er til Tumpekassen :)

P.S. Hva en i silvan er det her point system for noget.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2009 - 02:32 #1
Ang. pointsystemet:
Dette er godt nok skrevet til "den gamle Eksperten", men jeg tror alligevel du kan få noget ud af det: http://expfaq.dk/pointsystem#pointsystem
Avatar billede thesheriff Nybegynder
11. marts 2009 - 06:52 #2
Velkommen til Eksperten :)

Foruden at være et forum for diverse IT-relaterede problemer, så er Eksperten også en vidensdatabase fuld af løsninger, hvorfor det er vigtigt, at al korrespondance bliver registreret.

Derfor tror jeg ikke umiddelbart, at der er planer om en decideret chatfunktion.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. marts 2009 - 10:19 #3
Eksperten rummer 720.000+ spørgsmål og 8 mio svar - og den viden er søgbar via den interne søgefunktion eller via Google. En chat vil, som vejmand og thesheriff så rigtigt skriver, ikke i samme grad bliver registreret og gemt for andre.

Derfor har vi pt. ingen planer om at lave en sådan.

Vi arbejder dog med, som en del af det kommende administrationssystem, en intern postfunktion så man kan skrive internt samt modtage beskeder direkte fra eksperten.
Avatar billede Little Helper Seniormester
13. marts 2009 - 20:18 #4
ok