Avatar billede stamon Nybegynder
24. marts 2009 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til webdesign

Hej eksperter!

Sidder lige i øjeblikket med et webdesign og kan ikke beslutte om baggrunden på siden skal være hvid eller sort.

Hvad synes du?

HVID:
http://www.go2cph.dk/New/Produkter.html

SORT:
http://www.go2cph.dk/New/ProdukterSort.html

Tak for hjælpen.

Bedste feedback får points..
Avatar billede mall Nybegynder
24. marts 2009 - 22:16 #1
Jeg ville vælge den sorte..
Den fremhæver de andre farver bedre.. Og stemmer overens med din menu.
Ud over det, så blir jeg forvirret efter at have læst på en meget "lys" side i længere tid..
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
24. marts 2009 - 22:24 #2
Bestemt den hvide.

Den hvide signalerer renhed, og siden virker mere harmonisk, hvilket gør at øjet slapper mere af. Den sorte giver en kontrast i designet, hvilket tit kan give kan en god effekt, her synes jeg dog til gengæld det, at den sorte baggrund hurtigt bliver for dominerende.

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
24. marts 2009 - 22:33 #3
Den sorte er meningen herfra. Det giver et lidt mere "classy" look til siden, og spiller godt sammen med menuen.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. marts 2009 - 11:33 #4
Synes også den sorte fremhæver effekterne på siden bedst.. du skal bare lige rette, så bgcolor er den nederste farve i din 'gradient', så den ikke får det hack når den skifter..
Avatar billede stamon Nybegynder
25. marts 2009 - 15:46 #5
Tak for alle jeres svar!
Mall, send mig et svar og I alle får points (: