Avatar billede njalus Nybegynder
07. april 2009 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Online betalingsystem med 1 direkte download link.

Hej Eksperter..

Jeg står og skal til åbne en hjemmeside hvor fra jeg kan sælge templats, skabeloner og designs til folket :)

Jeg leder efter et betalingssystem, som videre sender kunden til et dirkete downloadlink når betalingen er accepteret.

Det skal selvfølgelig kun være muligt at downloade det 1 gang, så man ikke kan rippe hele siden.

Håber der er nogle der kender til sådanne betalingssystemer.

eller evt. har andre måder man kunne klare min problemstilling på.

På forhånd tak.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
07. april 2009 - 15:53 #1
Joomla med Virtuemartshoppen kan klare den slags salg.
Avatar billede njalus Nybegynder
08. april 2009 - 09:35 #2
Er det et ekstra modul man skal hente til Virtuemartshoppen ? har du selv erfaring med shoppen?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
08. april 2009 - 09:43 #3
Nej, det er standard at man kan lave downloadbare varer.

Ja, jeg har sat et par webshops op i systemet.