Avatar billede ghonem Nybegynder
15. april 2009 - 20:33 Der er 3 kommentarer

Der er ikke det lille ikon i hjørnet!!!

Hej alle.

Jeg har lige geninstalleret windows xp, på min mini asus (eee 900) bærbar, men der er dog nogle problemer, jeg kan ikke finde det lille ikon i hjørnet eller koble mig, på via kontrolpanel>osv.

jeg har kikket lidt rundt, og fundet nogle svar men ved ikke hvilket netkort jeg har. men har disse oplysninger:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=356016

og kan hellere ikke høre musik, og har søgt lidt rundt, men har samme problem.

håber nogen kan hjælpe. :D
Avatar billede haverslev Novice
15. april 2009 - 20:38 #1
Har du installeret alle driverne fra ASUS`s hjemmeside?
Startende med chipsettet
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-dk
Avatar billede haverslev Novice
15. april 2009 - 20:40 #2
Select: eee Family
Select: Eee Pc
Select: din model
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 21:19 #3
Nu er der jo flere ikoner i højre hjørne. Er alt væk "dernede" altså ur, strømstyring og hvad der nu ellers er af ting? Eller er det kun din netforbindelse du ikke kan få frem dernede?