Avatar billede fc-dong Nybegynder
16. april 2009 - 21:28 Der er 1 løsning

dato WHERE BETWEEN

Jeg har en forespørgsel hvor jeg skal have lagt alle de rækker som er ens, så der ikke findes dubletter, og samtidig skal den selv ligge sammen så hver række får en total sum.
Jeg skal senere trække disse data ud med SQL til min ASP side, Jeg lader Access udfører selve forespørgslen for mig.
Jeg bruger i "datomad" feltet  Where BETWEEN [MMColParam] AND [MMColParam1] det virker ganske fint med denne forespørgsel i Access, men nu får jeg jo ikke selve datoen med i min SQL hvis jeg overfører den til mit website. Er der nogen som har en god ide til hvordan man løser dette problem.
Her er min SQL taget direkte fra min ACCESS database
----------------------------
SELECT QRYMadplaneventgruppe.Varerne, QRYMadplaneventgruppe.username, QRYMadplaneventgruppe.Type, Sum(QRYMadplaneventgruppe.TTT) AS SumOfTTT, QRYMadplaneventgruppe.Madplantype, QRYMadplaneventgruppe.Taller
FROM QRYMadplaneventgruppe
WHERE (((QRYMadplaneventgruppe.datomad) Between [MMColParam] And [MMColParam1]))
GROUP BY QRYMadplaneventgruppe.Varerne, QRYMadplaneventgruppe.username, QRYMadplaneventgruppe.Type, QRYMadplaneventgruppe.Madplantype, QRYMadplaneventgruppe.Taller;
----------------------------------------
Avatar billede fc-dong Nybegynder
22. oktober 2011 - 09:43 #1
Lukker