Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
29. april 2009 - 16:55 Der er 1 løsning

.NET CF GPRS mister connection

Jeg har en applikation som er bygget i .NET CF som kommunikere med nogle webservices.

Første gang jeg bruger en webservice tager det ca. 6-10 sekunder at få forbindelse, men sender jeg en soap request inden for ca 5 sekunder lader til at forbindelsen stadigt er aktiv, og svartiden er på under 1 sek..

Sender jeg derimod en request efter ca. 10 sekunder så bruger den igen de 6-10 sekunder til at få forbindelse.

Som jeg ser det, så bliver forbindelsen inaktiv efter 5-10 sekunder, og jeg skal oprette forbindelse igen..

Kan jeg gøre noget for at holde forbindelsen åben, uden at bruge for meget trafik?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
20. februar 2011 - 21:11 #1
Lukker