Avatar billede fibs Novice
08. maj 2009 - 22:18 Der er 4 kommentarer

Samsung!

Hej

Overvejer at investere i 2 nye skærme og det skal være Samsung (igen), men jeg vil gerne have en af dem er med tuner, derfor spørgsmålet:

Samsung T260HD og Samsung T260 - Vil jeg få problemer med at sætte dem op ved siden af hinanden og så få ens farver?

Grunden til spørgsmålet er jeg har nu en 213T og en 226bw og de 2 er meget svære at lave opsætning på den ene er mere dybblå end den anden.

Fibs
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2009 - 22:54 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2009 - 22:56 #2
Forkert link - det er jo TV udgaven du skal bruge!
http://www.befro.dk/shop/datacolor-spydertv-569p.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2009 - 23:02 #3
Du har åbne spørgsmål tilbage til 27/02 2004 !!!
Gider du lige følge op?
Avatar billede fibs Novice
09. maj 2009 - 22:13 #4
Problemet er ikke i tv-tilstand, men når den bruges som computerskærm - Er specifikationerne så ens (let at kalibrere farver mm.).

Det at ene skal indeholde tuner også er for at kunne have et TV på kontoret (soho)

Fibs