Avatar billede JAA1972DK Praktikant
11. maj 2009 - 19:02 Der er 1 kommentar

Streamingserver / Password

Hej alle

Jeg er igang med at lave en streamingserver med egne private videooptagelser, mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal lave et link fra min hjemmeside, som kan åbne et videolink på serveren.

Altså jeg har en hjemmeside på en webhotel som har et link til en private hjemmeserver.

Får at få adgang til denne server skal der angives brugernavn og adgangskode, jeg har læst man gør følgende:

http://username:password@XX.XX.XX.103:7988/virtual/video/video.wmv

Med det virker ikke

Kan nogen hjælpe ???

På forhånd tak
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
11. maj 2009 - 19:47 #1
Det ser ud til at du har sat en Windows Media Server op. Jeg mener den bruger protokollen MMS i stedet for HTTP, så prøv med:

mms://username:password@XX.XX.XX.103:7988/virtual/video/video.wmv