Avatar billede ida_blomst Nybegynder
24. maj 2009 - 19:38 Der er 4 kommentarer

Slet cookies-det virker ikke

Hej!
Når jeg logger på facebook, skriver den at cookies ikke er aktiveret, og at jeg venligst skal justere i mine sikkerhedsindstillinger. MEN det har jeg prøvet og det virker ikke... hvad gør jeg??
Altså jeg har både prøvet at slette cookies og tillade cookies. På alle de måder jeg ved.. .hvorfor virker det så ikke????
Avatar billede mchlbk Praktikant
24. maj 2009 - 19:39 #1
Systemgendannelse.
24. maj 2009 - 20:56 #2
Lidt mere info ->

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
IE6, IE7, IE8 ?
Firefox ?
Google Chrome ?
Avatar billede ida_blomst Nybegynder
24. maj 2009 - 22:16 #3
Øhm...Det er IE 8.0, Windows Xp.
Og jeg har altså både prøvet at slette cookies og at tillade cookies!!! MEN DET HJÆLPER IKKE!!!!!!!!
Og---hvad er det der systemgendannelse???
Avatar billede ida_blomst Nybegynder
26. maj 2009 - 14:40 #4
HJÆLLLLP hvorfor er der ingen der hjælper??
Den skriver hver gang jeg logger på facebook.dk at Cookies er ikke aktiveret i din browser..men hvordan gør jeg det??? HAR prøvet 10000 gange