Avatar billede andersthingholm Nybegynder
28. maj 2009 - 10:23 Der er 1 løsning

Feedback på www.socialsniffer.com

Hej,

Jeg har netop lanceret 1. udgang af www.socialsniffer.com og kunne godt tænke mig lidt feedback.

På forhånd 1000 tak!

VH

Anders
Avatar billede nima Nybegynder
01. juni 2009 - 00:52 #1
Hej,

Personligt synes jeg at designet på sitet er ret cool, bortset fra logoet. Det passer ikke helt ind i resten af designet på sitet, det er lidt for "Comic Sans", hvis du forstår hvad jeg mener.

Ellers ser sitet godt og prof ud, du kunne måske overveje at lave et eksempel på hvordan ens "profil" eller personlig side kommer til at se ud i sidste ende. En form for "prøv en demo her", hvor man kan se hvad resultatet er, for det er lidt svært at vide hvad man præcis får.

/Nima