Avatar billede sanell Nybegynder
03. juni 2009 - 09:48 Der er 8 kommentarer

har inget password

Jeg har et  problem. Kan ikke åbene port i routeren pga at min udlejer er den eneste der har password til den. Jeg ved at det er en wireless D-Link DIR-635.Er uploadere på 2 sider så har derfor brug for at kunne blive connecteble. Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede leif Seniormester
03. juni 2009 - 09:59 #1
Så snak med din udlejer...............
Avatar billede sanell Nybegynder
03. juni 2009 - 10:40 #2
det har jeg prøvet men han er sku ligeglad. Hans svar er bare "så er det godt at det ik er mig der har brug for at åbene en port"
Avatar billede aners Nybegynder
04. juni 2009 - 08:57 #3
Haha, nice bofh-udlejer... Køb din egen linie og router :P
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2009 - 23:26 #4
Som jeg vil sige igen, Snak med din udlejer..... Jeg vil ikke være med til at give råd eller andet til at "tvinge" sig adgang til udstyr som ikke er dit eget.
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2009 - 23:27 #5
Ja, eller som aners siger, så køb din egen linie og router hvis du ikke kan leve med det som du har.
Avatar billede leif Seniormester
11. september 2009 - 22:03 #6
Lukketid ?
Avatar billede sanell Nybegynder
14. september 2009 - 11:04 #7
ja har ordne mit problem FLYTTE
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2009 - 11:18 #8
Så er det vil lukketid, hvem mener du skal have point ?

Jeg tillader mig at smide et svar hvis du mener jeg er berettiget til det.