Avatar billede larsny Nybegynder
03. juli 2009 - 11:24 Der er 1 løsning

WPF Web Certifikat

Hej alle,

Jeg er gået i gang med mit første rigtige WPF Browser Applikation, og det går bare der ud af... så længe jeg kører det som debug i vs2008...

Her forleden prøvede jeg at ligge det op på serveren, og der stødte jeg på et certifikat problem..

Jeg kunne simpelthen ikke se den fordi jeg ikke havde et gyldt certifikat.

Okay jeg søger lidt rundt og får lavet et test certifikat som jeg manuelt kan godkende i min browser.

Dette er fint nok til test, men ikke holdbart til offentligt brug..

Jeg har prøvet at ringe til danid, men de fatter hat.

Jeg kunne godt tænke mig at den enten selv automatisk godkender certifikatet eller at den kommer op og spørger om det lige som når man logger på netbank eller på skat med digital signatur.

Er der nogen der kan hjælpe med en step-by-step guide.

Hvad gør jeg for at få den på min side, og hvad skal jeg sige til danid jeg skal bruge?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede larsny Nybegynder
07. februar 2012 - 15:52 #1
WPF applications er ikke den rette løsning for denne slags side, så JQuery er meget bedre at bruge