Avatar billede craft Nybegynder
05. juli 2009 - 11:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne sikkerhedsadvarsel hver gang fil åbnes

Hvordan fjerner jeg advarslen "Vil du køre denne fil?", der kommer frem, hver gang jeg forsøger at åbne en .exe-fil?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2009 - 12:52 #1
Sikker på det er XP?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2009 - 14:20 #2
Avatar billede craft Nybegynder
05. juli 2009 - 18:59 #3
Ja, der er tale om XP, og det er det problem, vejmand linker til.

Når jeg følger den guide, kan man imidlertid ikke trykke "Tilføj lokal gruppepolitik". Der er simpelthen ingenting i "Rod for konsol" - der er helt tomt.

Nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre?
Avatar billede craft Nybegynder
07. juli 2009 - 12:06 #4
Er der ingen, der kan hjælpe?
Avatar billede craft Nybegynder
08. juli 2009 - 22:34 #5
Jeg lukker.
Avatar billede zips Juniormester
08. juli 2009 - 23:17 #6
Ja Rod for konsol er tomt, men det er her du skal finde gruppe-politik.

1. Klik på Filer > Tilføj/fjern snap-in
2. Der kommer nu en popup frem, klik på Tilføj... i bunden
3. En ny popup kommer nu med en liste, på listen finder du Gruppepolitik, klik på den og derefter på Tilføj, den kommer nu op hvor du kan skrive et navn, eller lade det være som den selv har skrevet, klik på Udfør.
4. Luk det popup windue som hedder Tilføj separat snap-in
5. Nu skulle der gerne være det popup windue som hedder Tilføj/fjern Snap-in klik på ok i det windue
6. Du har nu fået den ind i din Rod for konsol
7. Følg nu resten af den vejledning som vejmand har lagt link til.