Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
12. juli 2009 - 18:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dele trådløs internet fra f.eks. oister

i et sommerhus skal vi gerne have sat trådløs internet op så flere kan gå på dette uden at skulle sætte nogle stik til eller sådan (blandt andet tænkt til gæster ved udlejning)

der er dog ikke telefonstik i sommerhuset så vi skal have noget mobilt bredbånd til sommerhuset.

jeg har kigget på 3s router md internet, men da det kun skal bruges i sommerhus er det mege at ive 299kr / mdr.

hvis jeg køber en router med usb stick. men man så plugge et us modem i denne og så kan hver computer logget på internettet?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. juli 2009 - 18:25 #1
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
24. juli 2009 - 14:49 #2
undskyld den lange svar tid men har været på ferie.

ja den ser ud til at kunne lige det jeg har brug for så du kan bare smide et svar :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. juli 2009 - 15:57 #3
Værsgo