Avatar billede thomas82 Nybegynder
12. juli 2009 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Langsom til at downloade

Hej Eksperten!

Jeg har et problem med min internetopkobling da den er meget langsom til at downloade fra nettet. Når jeg downloader sker det med ca 10-20 kb/s, hvilket gør det til en langtrukken process bare at opdatere sit virus program.

Min internet forbindelse er en 10 Mbps og nette virker ikke langsomt når jeg surfer mellem hjemmesiderne.

Er der nogen der kan hjælpe med at gøre det hurtigere for mig at downloade eller evt. at finde ud af om jeg modtager de 10 Mbps som jeg betaler for?
Avatar billede nissen2630 Novice
12. juli 2009 - 18:34 #1
Hvilken AntiVirus forsøger du at opdatere...Men AVG og den gamle på den anden maskine tager ca 2 min at opdatere..
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
12. juli 2009 - 19:11 #2
Avatar billede thomas82 Nybegynder
12. juli 2009 - 21:57 #3
Mit antivirus program er et Symantec Antivirus program!
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
12. juli 2009 - 22:53 #4
tog du tptesten thomas?
Avatar billede jebo Novice
21. juli 2009 - 22:46 #5
Prøv hastighedstesten på test.tdc.dk eller fullrate.dk / support / hastighed .
Hvis du ikke får den fornødne hastighed, må du have fat i din udbyder.
Får du den rigtige downloadhastighed skal du måske kigge på dit antivirusprogram. Findes det i en nyere version ? Udfasede programmer har det med at køre så langsomt omkring opdatering, at det kan give anledning til overvejelse om, hvorvidt man kører med den rette version. Er det et gratisprogram, skal du måske overveje at skaffe et andet - kig på spywarefri.dk, hvor der er mange gode informationer at hente.