Avatar billede lupin46 Nybegynder
17. juli 2009 - 19:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

printeren har fået hedeslag ?

Jeg henter sider ned fra nettet, som normalt udskrives en ad gangen løbende. Altså 10 netsider giver 10 ark papir.

Nu skriver den pludselig hele molevitten ud i en køre. Så længe der er plads på papiret så kværner den løs.

Det er muligt at jeg "kom til" at afbryde en kørsel -mens den var ved at downloade- ved at gå væk fra netsiden.

Hvad gør jeg ?

På forhånd tak

mvh
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. oktober 2009 - 13:15 #1
Er du kommet en løsning nærmere? - ellers prøv at beskrive problemet nærmere...- har du afbrudt den mens den skriver ud - har du haft ændret i printindstillingerne?
Avatar billede lupin46 Nybegynder
15. oktober 2009 - 20:20 #2
Hej Ole

Ingen løsning.
Har prøvet at kontakte Canon men fik aldrig svar tilbage.

Det er jo snart længe siden problemet opstod, men jeg tror
at jeg fik afbrudt programudskrivningen mens den loadede før en udskrining.
Jeg har ikke ændret i indstillingerne.

Håber du kan hjælpe.

Mvh
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. oktober 2009 - 08:20 #3
Mja - jeg mener faktisk aldrig jeg har hørt om problematikken, så det kan jo blive lidt svært :-)

Men det første du skal gøre, er at tjekke i biblioteket c:\Windows\System32\spool\PRINTERS

Her gemmes "spool" filer, mens de sendes til printeren. Har du fået afbrudt et printjob, findes der en gang imellem efterladenskaber, der kan lave alverdens følgefejl (som oftest kan man slet ikke skrive ud).

Ligger der filer her, så slet dem. Det kan ske, det er nødvendigt at stoppe spoolertjenesten midlertidigt.
Avatar billede lupin46 Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:10 #4
Hej Ole

Tak for dit svar.

Jeg har ikke fundet fejlen endnu, men tak for indsatsen og point til dig.

mvh