Avatar billede flintstone Novice
23. juli 2009 - 12:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at installere fra recovery partition

Har lige modtaget en HP Pavilion 2006ea med Win XP på. Den kunne ikke komme på det trådløse net herhjemme, så jeg valgte at installere XP om igen, men fra recovery partitionen.
Så jeg booter og trykker F11 og derefter sker der intet...nada...nothing. Jeg er lost, for nu vil den heller ikke boote på en CD. Den står helt stille med sort skærm efter boot.
Hvad er lige det næste skridt?
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2009 - 12:52 #1
Du skal ikke trykke F11 før HP logoet vises.
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2009 - 12:54 #2
F12 er normalt bootmenuen.
Avatar billede b-and Novice
23. juli 2009 - 13:15 #3
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så er det ALT+F10 under opstart - alternativt ALT+F11.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 13:20 #4
Saxet fra  http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&cc=us&product=18703&dlc=en&docname=c00809678

f the PC cannot launch into Windows, it may still be possible to use the HP Recovery Manager on the hard drive to restore the computer to its original operating condition by first pressing the Power button  to start the PC, and then pressing the F11  key to start the HP Recovery Manager.
    NOTE:     Depending on the BIOS version, your computer may display multiple prompts during startup including F11 to start System Recovery. Pressing the F11 key on a computer with an HP factory image will start System Recovery even if the prompt is not displayed.

    * If the HP Recovery Manager can access the hard drive, a prompt is displayed to backup the user files before beginning the recovery. Follow any on-screen instructions.
    * If the HP Recovery Manager cannot access the hard drive to fix any system errors, use the set of recovery discs to recover the hard drive to its original condition.
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2009 - 13:22 #5
På de nye er det F11, på de helt gamle Alt+F10
Avatar billede flintstone Novice
23. juli 2009 - 13:33 #6
Hej drenge.....tak for svarene....fik gang iden med F12, så det må være peet-49 som får pointene....fortsat god ferie....og peet-49.....du smider lige et svar, ikk?
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2009 - 13:45 #7
Ferie er en by i Rusland.
Avatar billede b-and Novice
23. juli 2009 - 13:52 #8
Så må det være storbyferie… *SS*
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 13:54 #9
Nu samler jeg ikke point, så det skyldes ikke brødnid, meeeen er du nu sikker på at du fik startet recovery-processen med F12 ??