Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
03. august 2009 - 11:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver problem ved tilføj af delt printer

På en Ubuntu workstation har jeg forbundet og installeret en HP PSC 1110 printer. Den virker fint på Ubuntu. Printeren er delt og kan ses af min Windows XP. Men når jeg tilføjer printeren til XP får jeg fejlen:
"The server for the printer does not have the correct printer driver installed."

Jeg kan så vælge at finde driveren lokalt. Men printeren findes ikke i listen over priter drivers og vælger jeg "Have disk" og vælger c:/temp/HP All-in-One Series Web Release (folderen indeholder filer som bruges til installation af printeren lokalt) får jeg besked om at den ikke kan finder en passende driver.

Printeren har tidligere været installeret lokalt på XP'en.

Nogle ideer til hvor jeg finder en driver?
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
03. august 2009 - 14:37 #2
Jeg har prøvet at installere filen (HP Officejet and PSC Full Feature Software and Driver) fra hp. Den laver en folder (HP All-in-One Series Web Release) i temp folderen. Men XP kan ikke bruge filerne i folderen.
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
10. august 2009 - 15:13 #3
Fandt ikke en løsning. Lukker.