Avatar billede serverservice Praktikant
10. august 2009 - 21:20 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til Logo - hvem kan rette det

Hej en kunde har bestemt en ny ændring af et logo , som jeg bestemt ikke er tilfreds med.

Jeg vil høre on nogle kan gøre noget for det logo så det kommer til at se smukt og stilfuldt ud igen.

Det er på siden http://vestfynsbogføring.dk -
Logoen ses til venstre for banneret og kundens ide var at tilføje deres V/B for firmanavn

http://vestfynsbogføring.dk/e107_images/logo.png

I kan se det gamle logo på http://elins-kontorservice.dk uden de der V/B som kunden synes skulle med - men som sagt er der nu frit spil da jeg syns de skal have noget der er godt.

Der er frit slag med at rette logoet bare blomsten bevares i baggrunden og vil gerne se hvad der kan gøres så det bliver pænt igen ?
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
10. august 2009 - 22:09 #2
Tag dig ikke af, at der er to links. Troede at jeg kunne lave et billede.
Avatar billede serverservice Praktikant
10. august 2009 - 23:06 #3
Men det er jo bare logo uden de V/B bogstaver - det har jeg allerede liggende.

Jeg efterspørger et nyt logo med bedre grafik og evt. noget andet end V / B - nogle ideer til et bedre logo ?

Og gerne en der vil lave noget ?
Avatar billede mall Nybegynder
10. august 2009 - 23:23 #4
Jeg kan ikke rigtig se hvordan de to bogsaver skulle få en pæn plads i logoet..

Mit forslag: http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-08/492a7a40.jpg

Ellers ville jeg lave et helt nyt logo.
Avatar billede serverservice Praktikant
11. august 2009 - 00:03 #5
Ja det er vi enige i - men synes det er ok det sidste du har lagt - takker kom med et svar
Avatar billede mall Nybegynder
11. august 2009 - 00:10 #6
Ok :)
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. august 2009 - 06:44 #7
I forlængelse til malls svar : Det er svært at lavet så meget ved det, men har givet mit bud her:

http://wpcs.dk/logo.png
Avatar billede serverservice Praktikant
11. august 2009 - 12:14 #8
Jeg er helt enig . Det er også lidt irriterende at en kunde har nogle ønsker som er umuglige at arbejde med.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre andet end at få lavet noget efter mit eget hoved næste gang eller lægge det herind så I kan komme med et forslag ?

Jeg synes begge forslag er brugbare.
Avatar billede mall Nybegynder
11. august 2009 - 14:01 #9
Når du har en kunde skal man jo som hovedregel altid lytte til dem.
Men hvis det kunden ønsker  er helt hen i vejret, så kan du jo sagtens give din professionelle mening, lave et nyt design, og forklare hvordan det er bedre.
Det har jeg selv gjort, og derefter har kunden også selv kunne se hvordan det hele spiller sammen.
Avatar billede serverservice Praktikant
11. august 2009 - 14:36 #10
Ja nu har jeg sendt de 2 forslag videre til kunden og håber de kan se at det er bedre end deres V B logo.

Men jeg må huske på ikke at være for firkantet når de kommer med et forslag , men kun bruge det som en inspiration.

Jeg har en enkelt gang haft en kunde som selv ville "designe" sin side og det endte med en totalt grim og rodet side uden helhed eller grafisk balance.
Det endte så med at jeg mistede kunden - så min erfaring er at det ikke kan betale sig.

Tak for den gode hjælp herinde. Nu får vi se hvilket logo hun vælger ...

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
11. august 2009 - 17:39 #11
Nå nu har kunden gennemtrumfet at de vil have et V B logo uden den blomst som jeg ellers selv syntes gjorde siden flot og unik sammen med de andre ting.
De har godkendt mit nye V B logo - ja værsgo at få noget at grine af. http://vestfynsbogføring.dk
Nu er den side også ødelagt i forhold til det gamle layout.

Grrrr - hvem har en papkasse jeg kan sparke på nu ....
Avatar billede mall Nybegynder
11. august 2009 - 23:08 #12
Jeg kan slet ikke stable forbindelse til hjemmesiden lige pt. :(