Avatar billede ida_blomst Nybegynder
16. august 2009 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk!

Hej
Det er sikkert et dumt spørgsmål, men jeg håber alligevel at der er nogen der vil hjælpe!
Når man nu har en bærbar, men man ikke har internet på den, og man så fx. tager den med i toget eller på en skole hvor der er trådløst netværk, kan man så godt logge på deres trådløse netværk, selvom man ikke selv har internet på computeren??
Avatar billede mick Praktikant
16. august 2009 - 13:13 #1
Det er muligt forudsæt at du har et brugernavn samt adgangkode til den pågældende trådløse netværk.
Endvidere skal din bærebar også have et trådløs netværkskort indbygget. Det er en standard idag, med mindre at det er en meget gammmel bærebær.
Avatar billede ida_blomst Nybegynder
19. august 2009 - 22:11 #2
Ok...altså jeg renger med jeg får en kode der, og det er en bærbar jeg har fået for 3 uger siden.
Og I er helt sikre??
Avatar billede mick Praktikant
19. august 2009 - 22:17 #3
Så skal du ikke være bekymret, du skal dog have trådløsnetværks forbindelse aktiveret via Start/indstillinger/Netværksforbindelse