Avatar billede ressurex Praktikant
06. september 2009 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

google bliver ved med at logge mig på!!!

hej.

jeg har flere plugins der forhindrer googles såkaldte "beacon" så jeg ikke blive udsat for intelligent søgning, og præcenteret for reklamer mm.

men mit spørgsmål er ret simpelt. Jeg har haft en google mail, og været logget på den. Den har jeg nu slettet.
Men konsekvent er jeg logget på den hver gang jeg starter firefox, og den viser googles startside.

trykker man konto, siger den, at den godt nok er slettet, MEN, jeg oplever at google alligevel husker denne, og logger mig på hver gang som mit navn.

hvad går der galt ??
Avatar billede ejldk Nybegynder
06. september 2009 - 13:14 #1
prøv at rydde dine cookies:
Hvis du har firefox:
Funktioner ->
Indstillinger ->
Privatliv ->
Vis Cookies ->
Fjern alle cookies

Hvis du har Internet explorer:
skift til firefox!
Avatar billede ressurex Praktikant
06. september 2009 - 13:29 #2
self har jeg det. :0)

har også better privacy , super cookie safeguard samt targeted advertising cookie out i tilføjelser. samt et par grease monkey scripts kørende der fjerner alt ved adsence ligeledes.

og cookie removal ved hver nedlukning.

men at den bliver ved man at logge mig på i firefox selvon jeg ike har en konto, er jeg godt nok suspekt over.

Jeg kan bare ikke tage at blive præcenteret for vvs kølereklamer fordi jeg søger på pc køling, fordi jeg ugen før har søgt en del på varmepumper mm.

kan ikke fordrage deres log politik.
Avatar billede ressurex Praktikant
27. februar 2013 - 17:21 #3
remove