Avatar billede ralph4 Nybegynder
10. september 2009 - 18:48 Der er 2 kommentarer

Printe fra nettet

Jeg har faktisk to bekendte der har næsten samme problem, de kan ikke printe fra to specifikke hjemmesider, den ene kan ikke printe fra sine sønners skoles hjemmeside, den anden kan godt printe 3 ud af fire sider fra "dem der uddeler midler til forbedring af egen bolig" den første og de to sidste sider er generelle oplysning om ansøgelsesfrist, maks beløb og sådan, men den vigtigste side to som oplyser det specifikke beløb og som sikkert kommer fra databasen og som sådan ikke er en del af "standardmailen" printes ikke, men vises på skærmen.

--
Tak Ralph
Avatar billede mc_fly Nybegynder
15. september 2009 - 14:06 #1
Har du et link til den side 2 som der ikke kan printes fra?
Avatar billede ralph4 Nybegynder
15. september 2009 - 17:37 #2
Nej desværre, det er afsluttet, tror jeg , det drejer sig om ansøgning om tilskud til udskiftning af vinduer, der får ansøgerne et link som åbner 4 sider, den første side er generelle betingelser om ansøgers navn osv. Altså noget ansøger selv har udfyldt, så side 2 der viser beregningen beløb og udbetalingsdato, altså sikkert grappet fra et regneark, og så de sidste to sider som er generelle betingelser.

--
Ralph